Kızlar size bir şey soracağım sanırım benim yerleşme kanamam var Ben dün doktora gittiğimde de herhangi bir problem gördünüz söylememişti sadece zaten büyük tuvaletimi yaptığım zaman geliyor ve pembemsi aşırı bir şekilde de gelmiyor büyük tuvaletini yapmadığım zaman gelmiyor başınıza sizinle böyle geldi mi hiç deneyimli annelerden yorum bekliyorum 🥹