biranne__ Bu normal mi ya… İlk gebelik. 23. Haftaya girdiğimden beri ayaktayken karnım sanki çok ağırmış gibi. Normaldir heralde diye düşünüyorum da yinede bir duymak iyi gelebilir gibi 😊 beni bi aydınlatın😅
Alyadefne biranne__ biranne__ benimde 2.gebelik 26.haftamdayım sürekli hatta uzanırken bile çok ağır hissediyorum affedersiniz sanki karnımdan rahmim yırtılacak gibi sanki çok aşağıda gibi ama halbuki aşağıda da değil çok rahatsız oluyorum
biranne__ Kızlar sertleşme yaşamış olabilir miyim bi bakın nasıl bi his oluyor sadece karın dokununca mı sert oluyor yoksa başka bi his mi
biranne__ Alyadefne bilmiyorum canım ya sertleşme bile yaşamış olsam normalmiş ama arkadaşım la konuştum az önce bilgilendirdi beni bi değişik ti çünkü hissettiğim şey dün