Bebek anne karnında hangi saatler ayaktaysa doğunca da o saatlerde ayakta olurmuş. 28 haftalığım gece gündüz bu çocuk uyumuyor sürekli hareketli 🤣🤣 ablası karnımda geceleri uyurdu doğduktan sonra da geceleri çok rahatsız etmedi gündüzleri çok hareketliydi hala öyle. Ama bu 7/24 beni mahvediyor. Doğunca da öyle olacak diye korkuyorum