Aynı sorun bende de çıktı özellikle geceleri uyuyamıyorum ağlıyordum o derece fizik tedavi doktoruna gittim karpal tünel sendromu yani sinir sıkışması dedi, eczaneler de satılan atellerden aldırdı gündüz ve gece taktım o şekil biraz rahatlıyor ama hala devam ediyor sanırım doğuma kadar böyle, ayrıca sıcak su torbasını önerdi doktor o da iyi geliyor deneyin ve yapılacak egzersizler var yotubedan bakın,