Havva_nur44
yani sizinki gibi mi aynı şekilde oldu yengenizin doğumu da? Ben 5 yıl önce doğum yaptm orda ,çok eziyetli geçmişti :( sadece kendimle dualarımla başbaşaydm açılma olana kadar yarı karanlık doğumhanede 17 saat geçirdim , birazcık gülümseyen moral veren yoktu serum bitse saatlerce bakmıyorlardı gelip gidip canımı acıtan açıklık bakan farklı farklı öğrenciler doktorlar vs 😢 gebe okuluna çok uzakta oturdğmz için kayıt olamadım, yine aynı şeyleri yaşamaktan korkuyrm. Yengeniz gebe okuluna kayıt olmadığı halde benimki gibi bi doğum değil de rahat imkanları olan bi doğum geçirdiyse ben orayı bi daha düşüneyim, yoksa yine aynı şeyleri yaşamak istemiyorum 😢son 1 haftam kaldı