Aydemir
Arkadaşlar serklaj dikişim alındı ve 2 cm açılma ve yumuşama varmış. Nst de sancım çıktı 100lerde. Doktor eve gönderdi. Birşey olursa acile gel dedi. Biraz stres oldum ultrasonda gelişim olarak 38 gözüküyor. Kilomuzu da tam söylemedi ama 3ü baya geçmiş dedi sorduğumda. Zaten ileri için çok sıkıntı kilolu olması şuan kilosu gayet iyi dedi. Normal doğum ne kadar sürede olur ve sancım oluyor evde ara ara belime de vuruyor. Eve geldim ama korkuyorum. Bu doğum süreci nasıl ilerler eve gelmekle kötü mü yaptım 😔