K123k Gebelikte enfeksiyon geçmiyor bu doğum esnasında sorun olur mu sezaryan doğum olacak sonrası zor gecermi ?
SmyEsciv K123k bende enfeksiyon geçsin istiyorum artık aylardır çekiyorum antibiyotik kullanıyorum umarım geçiyordur doğurunca