ylmzm Merhabalar, yarın tiroid usg randevum var. 16 haftalık hamileyim. Usg lerin bir sakıncası yoktur diye okudum ancak yine de sormak istedim. İlk defa tiroid usg ye gideceğim. Bilginiz var mı?
Zhrn ylmzm bende yaptırdım ben tiroid için hem ust batin bölgesine. Normal ultrason muayenesi gibi. Korkulacak bi durum olmuyor
Beyzanur_ @ylmzm sorun olmaz canım bende girmiştim tiroid için Ondan sonra da böbreklerimde büyüme olduğu için her ay böbreklerim için de giriyorum yani
Meliikeozdmr Karından baktrdığımız ultrason gibi yapılıyor korkulacak birşeyi yok içinizi rahat tutun :)
Beyzanur_ @eylulmucizem_ 20. Haftamda böbreğimde ağrı ile hastaneye gittiğimde öğrendim büyüme oldugunu