Kdryldz Dün bebeğimizin cinsiyetini öğrendik 16 haftalıkken. Kız dedi doktor gayet net dedi bizim düşündüğümüz isim vardı aslında önerebileceğiniz başka isimler var mı 😊💓
Kerem2014 Seymasel68 ya bende asel isminide manasınıda çok beğendim ama eşimde bende san koyayım aselsan olsun diyor sinir etti beni 🙈🙈
Kyhnsnl58 Haftaya belli olacak bizimde inşallah Sümeyye artı bir isim daha bakalım ne olursa oda eşime kalsa anasının adı ama benim pek gönlüm yok doğrusu