Merhabalar, 24 Mart son adet tarihim, 18 nisanda yumurtlama gördüm. Regl tarihim genelde gecikiyor, gebelik testi yapmaktan korkuyorum yine negatif görücem diye, sizce ne zaman gebelik testi yapmalıyım ? Erken gebelik yapsam sonuç yanıltır mı ? Regl olacakmışım gibi kasık ağrısı yaşıyorum 😔