Melo123 Kızlar 25+6 yım şuan yaklaşık 1 haftadır kaşık ağrım oluştu 2-3 gündür aşırı derece de ağrıyor yürüyemiyorum yatağa yattığım zaman dönerken bile acıyor oturup kalkarken pazartesi Dr gideceğim neden oluyor bilen var mı ya da benim gibi olan?
BeyzaGnes12 Melo123 şiddetiyle bekleme bir acile git görun bence, dinlendikce geçmeyen ağrıda muhakakk gidilmesi gerektiğii söyleniyor
Selinmoon Melo123 Evet daha 4 gün önce hatta fitil ve antibiyotik kullandım rahatladım . Enfeksiyon çok kötü 🙄