İkizlere hamileyim dogumum yaklaştı yaklaşık 2 ayım var tabi erken gelmezlerse..
Ozel hastaneye gidiyorum erken doğum olursa doktor kuvezde yenidogqn yoğun bakımda kalacaklar demişti bunu çevreme söylediğimde kimisi yoğun bakım kuvez ücretli kimisi de hayır devlet 1 aya kadar karşılıyor sgk lisin sonuçta ne ücreti diyorlar .doktorumdan da memnunum değiştirmek istemiyorum kafama takıldı acaba bi bilginiz var mı