Günaydın herkese. Gebeliği öğrendigimde 3 hafta 3 günlüktü acile kasık ağrısıyla gittim gebe olduğumu öğrendim. Sonrasında ağrım çok olduğu için acil doktoru bir sorun olabilir hemen yarın kadın doğuma git dedi ve ben direkt evime en yakın kadın doğuma en erken sırayı alabileceğim doktora gittim. Sonrasında ona gittim diye 4 5 sefer daha gittim ikili test yaptırdım 17.hafta kontrolüm var sırada. Ancak gittiğim doktor konusunda endişeliyim. Öncelikle gittiğim doktor sürekli boş. Bu başta beni memnun etmişti ama sonrasında neden diye sorgulamaya itti. O hastanede bir kadın doktor bir erkek doktor var. Ben erkek olana gidiyordum ama sonrasında kime sorsam kadın doktoru öneriyor. Onun zaten hiç randevusu yok sürekli dolu. Benim doktorla ilgili sorunlarım da şunlar:
1- öncelikle çok sakin bu sakinliği neredeyse ilgisizlik gibi gelmeye başladı. Genelde ben bir şey sormazsam bana bir şey demiyor. Benim ilk gebeliğim burada bir şeyler okumasam bir sey sormam gerektiğini bile bilmiyorum. Bu beni rahatsız ediyor gibi.
2- genelde çok az soru sorabiliyorum onlara da evet hayır şeklinde kısa cevap veriyor. Yani 14.haftaya geldim ama hala toksoplazma olursam tam olarak ne olur? Dışarda yemek yiyebilir miyim? Gibi basit soruları bile düzgün bilmiyorum. Cinsel ilişkiyi de kendim sormuştum sorun yok dedi sadece. Sonrasında bir durum olursa geleyim mi dedim kanama olursa ilişkiye girme dedi gelip gelmeme konusuna da bir şey demedi. Beni herhangi bir konuda bilgilendirmiyor gibi.
3- bu çok önemsediğim bir şey değil ama burada okuduğuma göre herkes doktoruyla telefonda görüşebiliyor gibi. Bana böyle bir şey demediği gibi bana herhangi bir durumda ulaşabilirsin vs gibi bir şey de demiyor.
Açıkcası doktor sakin mi ilgisiz mi kararsız kaldım. Bir de doktora giderken geriliyorum. Sanki niye geldin diyecekmiş gibi tavrı. Yani o kadar sakin ki ben öyle düşündüğünü düşünmeye başladım. Sizce herkesin önerdiği doktora geçmeli miyim yoksa bu davranışlar normal mi?