Kycnsl Ben şuan 8 haftalık hamileyim ve günlerdir geçmeyen ve gittikçe artan çok şiddetli bel ağrım var yürümekte dahi zorlanıyorum sizce tehlikeli bir durum var mıdır ?
Anneoluyorumm00 Kycnsl dikkat et kendine canım ilk üç ay benimde ilk hamileğimde vardı bide kasik ağrım oluyordu onla beraber doktor dikkat et demişti düşük tehlikem vardı sende bir doktoruna söyle istersen çok yorma kendini dinlen sürekli
Brgulll Kycnsl benimde ilk üç ay koptu belim erkek bebek genelde sırta vuruyor derlerdi doğru çıktı erkek bebeğim
Kycnsl Anneoluyorumm00 Çalışan biriyim ve maalesef bu aylar çok yoğun ve sürekli ayaktayım, kasık ağrım devamlı değil ama arada bir oluyor böyle kramp girer gibi
Anneoluyorumm00 Kycnsl anladım canım o zaman doktor a git bir sor istersen öyle bişey varsa bile progesta ilacını verir sana rabbim yardımcın olsun inşALLAH 🤲
Anneoluyorumm00 Kycnsl anladım canım rica ederim 🌸 sen doktora gidene kadar biraz dikkat et kendine 😊
Tugbacim34 @Kycnsl benşm 14. Haftaya kadar bel ağrım vardı, doktor bu ağrılar çok normal değil demişti canım. Çalışıyormuşsun bu şekilde zor ama uzanabileceğin bir yer olursa mutlaka uzan
Anneoluyorumm00 Kycnsl çok normal canım karının çıkana kadar bebeğin hareketlerini hisedene kadar anca hamile olduğunu anlıyorsun şimdi çok yeni 😊
GizemAVAN Çok geçmiş olsun öncelikle… Benim de kuyruk sokumumda ağrı oluyor dün itibariyle de kasıklarımda biraz ağrım vardı ve sıvı kan karışımı akıntım oldu. Gebeliğimde 11. hafta içerisindeyim. Bu durumu yaşayan, bu durumla ilgili bilgisi olan var mı?