hepoyleolurzaten__ Esrashshshssh 20 haftamdayım 19 haftamda tetenoz oldum 19+4 detaylıya girdim ikiz olduğu için
cerend2024 Esrashshshssh Ben detaylı ultrasona girdim. Tetanozun da 1.dozunu aile hekimliğinde oldum. Doktorum ilk dozu orda olabilirsiniz 2.için hastanede olmanı öneririm daha kapsamlı yapılıyor dedi
hepoyleolurzaten__ Esrashshshssh Detaylı güzel geçti Benim dördüncü gebeliğim normalde diğerlerinde hiç ağrım olmamıştı asi oldugum zaman bu sefer iki gün kol ağrısı çektim