Kızlar bugün itibariyle 28+0 olduk dünden beri fark ediyorum göbeğim yukardayken aşağı doğru şekil almaya başlamış bugün de bariz belli. Dün bütün gece bebek çok hareketliydi ve aşağı da hissetmeye başladım hareketlerini ve daha güçlü bi şekilde gece hiç uyuyamadım çok hareketliydi ve hareketler artık aşağı da hissediyorum biraz korkuyorum normal midir bu hafta da ? Ağrım sızım yok bebek baş aşağı mı pozisyon aldı acaba