Benim de 25.hafta kasılmam oldu, Nst de sancı çıktı hastaneye yatılım verildi. İki gün takip ettiler rahim ağzımda kısalma yok diye taburcu ettiler ama hala kasılıyorum bu arada haberim olmadan kısalır diye çok korkuyorum.. Umarım ileri haftaları görürüz hepimiz. En az 28 haftalık olması lazım dedi bebek için çok korkuyorum..