Prensiminannesiyim 4 gün önce sezaryen oldum spinal anestezi yapıldı geçmeyen boyun ağrım var ne yapabilirim daha önce yaşayan oldu mu kaç güne geçecek 🥺 her gün acile gidiyorum serumlarla zor ayakta duruyorum
Cey-cey Prensiminannesiyim geçiyo sanırım 10 güne anca geçiyo kahve için sade Bol su tüketin dayanamaz gibi agrırsa iki parol birden için ben agladogomı biliyorum basımı tutamıyordu. Agrıdan
Minigiim-vebenn52 Prensiminannesiyim iki haftaya geçer acı kahve iç bol bol Ve minoset plus vermişti doktorum bana içinde kafein varmış baş boyun ağrımı alıyordu kısa süreli de olsa
mimar_anne Prensiminannesiyim benim 1 haftada geçmişti ağrı kesici alabilirsiniz parol birde masaj yapabilirse yakınlarınız iyi olur kahve içebilirsiniz
Zeynep_99 Prensiminannesiyim ilk hamileligimde ben sirt ağrısı çok çekmiştim gecmek bilmiyodu simdi ikinciye hamileyim o yuzden spinal anestezi hicistemiyorum agrilar iki cocuk nasil bas ederim bilmem ilk kizim cok fena düşkün bana bide durdugu yerde durmaz o agrilari cok iyi biliyorum cok gecmis olsun
Prensiminannesiyim Cey-cey bende sabaha kadar ağladım ağrıdan uyuyamadım ağrı kesicilerle zor ayakta duruyorum
Prensiminannesiyim mimar_anne masajla falan hiç rahatlamadı kahve içmeye çalışıyorum rahatlatır inşallah 🥺🥹☹️
Hazalamasi Benim 3 gün boyunca çok şiddetli baş ağrım oldu, ne masaj iyi geldi ne ağrı kesici. Sadece kahveden fayda gördüm. Bol bol kahve tüket ve uzandığın yada uyuduğun zaman gözlerini birşeyle bağla ışık vurmasın
Prensiminannesiyim Hazalamasi evet kahve iyi geliyor gerçekten ağrı kesiciden daha çok faydalı geldi bana
Minigiim-vebenn52 Prensiminannesiyim bende o boyum ağrısından edilemiyordum kafamı duvarlara vuruyordum yani öyle diyim ameliyat anında başı boynu oynatmaktan agrıyormus ikinci de aklında olsun kafanı oynatma 😂
Prensiminannesiyim Minigiim-vebenn52 ben aslında çok sakindim ameliyat sırasında hareket etme dediler etmedim ama aradan 20 dk geçti bebek ağlama sesi duymadım doktoruma bi sıkıntı mı var baya da oldu bebek çıkmadı dedim o da bana sakin ol bebeğe müdahale ediliyo kötü çıktı biraz dedi ben zaten onu duyunca ağlamaya başladım ellerimi açmaya çalıştım modum düştü hareket etme dediklerini bile unuttum sürekli hareket ettim çok şükür şuan oksijen desteğine ihtiyacımız yok benimde boyun ağrım azaldı ikimizde iyiyiz buna şükür 🙏🏻
Prensiminannesiyim Melys bol bol sade türk kahvesi iç o kadar faydasını gördüm ki her sezaryen olacak arkadaşıma yanında kahve makinesi götür ve her saat iç diyorum artık ben çektim kimse çekmesin o anesteziyi atana kadar ağlamaktan gözlerim şişti ağrı kesici falan asla etki etmedi tek çözümü bol bol su içmek en az 5 litre içiyodum bide sürekli kahve içmek nescafe değil türk kahvesi içcen 4 gün boyunca yerimden kalkamadım moralim bozuldu ağrım hiç geçmeyecek sandım sürekli ağladım ve süreci de uzattım yoksa iki güne bile geçerdi 4.gün sonunda anesteziyi attım ve o kadar rahatladım ki çıktım dışarda gezdim yürüyüş yaptım merdiven indim çıktım ne dikişlerim acıdı ne boynum kuş gibiydim resmen
Melike00guven Prensiminannesiyim Doktorum minoset plus ve ağrı kesici bı krem vermişti masaj yaptım ilacı içtim bol su içtim geçti
Melys Prensiminannesiyim içiyorum askında ama hala düzelmedi uzun sürmez insallah zaten 4 gün oldu bugün hala var
2prensesannesiiii Prensiminannesiyim gazını çıkaramadığın için olur genelde sezeryandan sonra gaz sıkışmasından dolayı boyundan omuz kısmına vurur ağrı gazı çıkarınca rahatlarsın
Prensiminannesiyim 2prensesannesiiii aslında gaz çıkışımda hemen oldu ama bende anlamadım bu kadar boyun ağrısı çekmem normal değildir bence
Prensiminannesiyim Melys benim tam 4 gün sürdü ama o 4 günde sabahtan akşama kadar ağladım ağrıdan acillerde süründüm serumlarla zor ayakta durdum sürekli de türk kahvesi ve su içtim yemek yiyemiyodum zaten boyun ağrısından ağzımı zor açıyordum 4 günde 19 kilo verdim hiç bişe yemediğim için en son artık dayanamıyorum artık diye isyan ederek ağladım sonra sustuğumda baktım boynum ağırmıyo o günden beri de hiç ağırmadı gerçekten ağladığımdan mıdır kahveden midir bilemedim 😅😅😅