36+5 deyim ben de artık gece olsun istemiyorum yatamıyorum sağıma soluma kalkamiyorum nefes darlığı şişkinlik mide yanması çok şükür hepsini yaşıyorum 😔 ilk hamileligimdd hiç bişey yasamamisim meğer 40+4 de normal doğum yapmıştım inşallah bu 38 den sonra gelir diye dua ediyorum çünkü aşırı zorlanıyorum artık 🥺