Mervengin34 benim gebeliğimde ilk başta dış sonra iç tarafta mercimek tanesi kadar çıktı.aralıklarla çıktı ve doktorum yaktı .acısız bir işlemdi .doğum sonrasında aşılarını önerdi.yaşım genç olduğu için mi başka birşeyden mi smear yada başka test istemedi .ve normal Doğum yaptım , eğer normal Doğum istiyorsanız başka doktora yada doktorunuza detaylı sorun derim .güzel bir gebelik geçirmenizi dilerim ..