lena1234 Kızlar 19. Haftayım karnımda hafif sancı desen sancı değil acılar oluyor. Bunlar bebek hareketi acaba? Sağ tarafımda daha çok bebek hissediyorum. Ama hissetiğim bebek mi kas sancısı mı çözemiyorum
Gulaysrcn lena1234 bu zamanlarda rahim büyümeye başladığı için kasılmalar olabilirmiş ben de o haftalarda kaslarimin gerildigini kopacak gibi olduğunu hissediyordum
zeynep_c lena1234 o haftada bebek hareketi can acıtmaz diye biliyorum ama yanlış biliyor da olabilirim
Sumeyyeky lena1234 yok canım o haftalarda bebek hareketi acıtmaz rahim bağları gerildiği için ani bir harekette minik acılar hissediyor olabilirsin 🌸
Lalemmm12 lena1234 hayır acıtmaz 31 haftalık hamileyim bazen acıtıyor oda huylanma gibi kendini sürtünce yada dönünce gülme tutuyor beni sanki biri dokunuyor bana 😃 yatakta aniden yapınca gülme tutuyor
Tgce_06 Lalemmm12 bende 32 ye girdim ama benim canımı acitiyor valla çok sert vuruyor karnım bildiğin acıyor 😂
Fatmaa0031 lena1234 aynı haftadayız ve dediklerinin hepsini yaşıyorum canım yeni yeni hissediyorum hareketlerini
mineoksuz11 lena1234 o haftalarda sağ üst tarafımda acı oluyordu doktora sordum kafası orda kafa çok acıtıyor canı demişti 🥲