Bundan 1 ay önce biz de olmuştuk. Doktorun verdiği kremi hem eşim hem ben kullandık o ayrıca ilaç da kullandı. Evi en az 3-4 kez temizledik kıyafetleri de bir giydiğimi bir daha giymiyordum o kadar sık yıkadım. Giymediklerimi poşetledim. 2-3 hafta da geçti eşim de çok hızlı geçti bende hiç kaşınmıyorum artık