Kbractn Sırtımda çok keskin bi ağrı var ne yapsam geçmedi. Bebeğimde çok hareketli onun hareketleri de sırtımda ki ağrı da aynı anda vuruyor ve geçmiyor Su ve nişan belirtisi de henüz yok bu sancı gerçek midir sizce
meraldurmaz Kbractn 37 haftadayız ve bende de regl ağrısı gibi bir ağrı girip duruyor karnıma, karnım çok sertleşiyor düzensiz oluyor bel ağrısı yok bebeğim de hareketli ve bende de nişan su yok tedirgin bekliyorum
EmirVS Kbractn suyunuz ve nişanınız gelmemişse sancılar düzensizse büyük ihtimalle yalancı sancılardır ama yinede bı doktorunuzla görüşün🌸
EmirVS Kbractn tecrübeli değilim bu arada benimde ilk gebeliğim😂ama bildiğim kadarıyla yazdım yazınızı görünce rahatlatmak istedim stres yapmayın diye😊
Kbractn EmirVS iyi yaptın ya burda fikir alışverişi yapmak bile iyi geliyor insana 😂😂 Hâlâ ara ara vuruyor bakalım dayanmaya çalışıyorum şu veya nişan gelirse o zaman gidicem 🫠
Saliha64 39+3 olduk ara ara alt tarafımdan sancı gibi giriyor bebekte çok hareketli ve sertleşiyor ama bnde de bel ağrısı ,nişan,su falan yokk bende beklemedeyim 🥴🥴 Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🤲🤲
Kbractn Saliha64 bende 39+3 ikimizde aynı durumları aynı zamanda yaşıyoruz hayırlısı olsun inşallah tez zamanda bebeklerimize kavuşuruz ❣️🙏