Camım bence şimdiden bırak,inan bende arada içtim.Normalde gümde 2 paket bitiryodum.Hamile kalınca tabi azaltttım bıraktım ama ara ara içtim,ben 34 haftalıktan bıraktım suan 36 yım,38 de alacak bebeği.O zamana kadar sigara içem arkadaşlarımla bile görüşmeyeceğim.Çünkü canm çekiyor.Ve vicdan yapıyorum yanıma gelemezse bebek diye.Seni de asla yargılamıyorum,bence şimdiden içme