Kızlar ben 1 ay once idrar vermistim enfeksiyon cikti ilac yazdi doktor ilacı kullanamadim ilac icemiyorum augamintin yazmieti yutamiyorum onun yerine toz yazdirdim kendime saglik ocaginda ictim idrar yaparken problem yoktu fakat 2 3 gun oncesine kadar kaşıntı basladi sicak su iyi geliyodu girip yikadigimda pütürnpütür elime biseyler geliyodu daha sonra ayna koydum karsima bi baktim iceri delikte beyaz beyaz kabartilar var kasinti yapiyo cok ve arastirdim travozol krem iyi geliyo diye onu aldim eczaneden sürüyorum ilk sürdügüm zaman yanma yapiyor iyilestigini dusunuyorum acaba yanlis mi dusunuyorum bilmiyorum. Randevum ayin 6sinda o zamana kadar kullanayim gecsin dedim 35 haftalik hamileyim 2.gebeligim fakat ilkinde hicbisey yasamamistim 2.ci gebeligimde oldu bu korkuyorum ne yapmam gerek şunu yap iyi geliyor diyebilceginiz bisey var mi ne yapayim sicak sudayken cok iyi kasinti yapiyo ama cok rahatlatiyo sirke falan suya karistirip yikayan var ama yanar daha kotu olur diye yapmiyorum akil verebilirmisiniz acaba ilk defa oldu napcagimi bilmiyorum :/