Mrvada
Merhaba hanımlar.ilk gebeliğim olduğu için doktor konusunda çok kararsızım.25+5 olduk ama hala doktor bulamadım.Adatipta yeliz hnm ve saynur hnm,emseyde de canan hnm ve neslihan hnm önerilmiş hep.sizce hangisi daha bilgili ve ilgili?siz kimi önerirsiniz??birde hangisinin yoğun bakım ünitesi daha iyi?teşekkür ederim şimdiden 😊