kader_ozol gittim. Detayli ultrason icin bizim burda vaktimiz mi var azarı yedim. Esim de sağlıkci ben de. Bir sinirle çıktık. Direkt ozele gidip yaptirdik. Mis gibi de baktilar. Devlette detayli ultrason yapilmiyor arkadasim. Yapacak gibi randevu veriyor ama yapmiyorlar. Asiri sinirliyiz. 2 haftadir ugrasip zorla hastaneden hastaneye suruklenip randevu bulup alıyoruz perinatolojiye. Ama yapmıyorlar. O zaman yazmalari lazim. Bazi doktorlarda mhrs de yaziyor detayli ultrason yapilmamaktadir diye. Madem yapmiyorsun sen de yaz. Randevu vermeye gelince okey verelim ama bakmayalim. Umrunda degildi. Kimsenin is yapasi yok. Can hastanesinden ayni gün randevu alip gittim yaptirdim bu gün. Murat akbas. 2600 tl di. Tavsiye ederim izmirdeyseniz. Tirnaginin ucuna kadar inceledi