birmeleginannesi_ bende göbekten kola değiştirerek vuruyordum 26dan sonra göbekten vurmayı kestim şuan sadece değişim yaparak koldan vuruyorum her gün yaptığımız için de ister istemez ödem oluşuyor bacaktan düşünüyorum da neticede kan sulandırıcı koldan yapıldığında bile uyuşukluk hissi veriyor bacaktan verir diye de korkuyorum açıkcası