Kızlar merhaba, 36 haftalık hamileyim. Sürekli normal doğum istiyordum fakat doktorum bugün normal doğum yapamayacağımı sezeryan doğum yapılacağını söyledi ve 38.haftama gün verdi. Ama ben korkuyorum :( sezeryan doğumda kesik olduğu için iyileşme sürem çok mu uzu sürer? Ve sütüm gelir mi? Kiloları nasıl vereceğim? Normal doğuma göre kilo zor veriliyor deniliyor. Tecrübeliler bilgi verir misiniz? Sezeryandan korkuyorum