Selam kızlar. Bebeğim 2,5 aylık. Gece uykusunda çok sorun yok çok şükür. Ama gündüz uyku düzeni 2 haftadır falan karman çorman oldu. Yarım saat uyuyo uyanıyo 1 saat uyanık kalıyo bi dahakine 40 45 dk anca uyuyo. Gece uykusuna kdar sürekli böyle uyu uyan şeklinde geçiyo. Normal midir bu ya tam oturuyorum dinlenmeye uyanıyo. Büyüdükçe düzelir mi ya da şimdiden bi şey yapabilir miyim ne yapmam lazım ?