Merve_3351 eylemm09 hic bir zararı yok canım ilk zamanlar çok gittim hatta 1 günde 3 doktora gittim ortalarda 3 hftada bir şimdi 2 ve 1 haftada gidiyorum
eylemm09 Sevvalll42 dün detaylıya girdim üniversite hastanesiydi şimdi kadın doğumda 2 gün sonra tekrar randevum var o yüzden sordum ya
Nnoktaa eylemm09 bu soru o kadar çok sorulmuştu ki sırf forum için doktora sordum 😄 her gün girilmediği sürece sorun yok dedi 😂