seymakayaa maddi durumunuz nasıl bilmiyorum ama ben hiç devlet özel diye ayırmazdım durumumuzda iyi şükür ama ön yargılı olmak istemediğim için ilk devlete gittim 4. Ayımda şiddetli kanama geçirdim yine devlete gittim resmen hayvana davranır gibi davrandılar önceki muayenede her şey normaldi kanamam varken çatala yatırıp direkt makinayı sokup tamam Bebek yaşıyor deyip gönderdiler eşim çok sinirlendi hemen beni alıp özele götürdü orda neden kanamam olduğunu söylediler sorduğum soruya insan gibi cevap verdiler sonra hep özel takipli oldum