Sevvalll42 Kızlar iyi geceler 5 haftalıkken beta hcg değeriniz kaçtı 1045 benimki az diyenler oldu çevremde sizin kaçtı
Feyzanurguc Sevvalll42 benim 2. Gebeliğim ilkini hatırlamıyorum tam ama bunu daha gidip baktırmadım sadece testte çıktı 5 hafta 5 günlüğüz 7 +2 ye randevu aldık o zaman gideceğiz erken gitmişsindir yada geç döllenme olmuştur canım bebek yeni gelişiyordur endişelenme
NurZenkin Sevvalll42 5+5 te beta yaptirdim 2338 çıktı doktor bana da az dedi vajinal ultrason yaptıracağım başka doktora ilk bakan doktor korkuttu çünkü
Busra19s Sevvalll42 ben ilk öğrendiğimde 5 haftalikti beta 789 çıkmıştı araya bayram tatili girdi sonrasında ilk muayenede yani 6+2 de kese göründü kalp atışı duyuldu şimdi 9+2 yiz
2cocuk2kopek Üsttekalsın bi bilgim yok canım ben adetim 15 gün geçince gittiğim için direk kese göründü hiç beta takibi yapılmadı
Sevvalll42 2cocuk2kopek kaç haftalıktı keseyi gördüğünüzde bende 2 gün önce gittim 5 haftalıkken doktor kesen çok küçük dedi de
2cocuk2kopek Sevvalll42 benim adet döngüm farklı 2,5 haftada bi oluyorum . Ben 5,5 haftalıkken öğrendim 1 hafta sonrasında da kalt atışı dinledik.
Gokturkmom_ Sadece öğrenirken kan vermiştim regle 4 gün kala 94 dü sonra bidaha kan vermedim doktora tam 10 gün sonra gittim keseyi gördük 5+2 de
Sevvalll42 2727dfne ya demekki kişiden kişiye ve hamilelikten hamileliğede değişiyo boşuna korkutuyolar beni
2727dfne Sevvalll42 bennce hic korkma ama hastaneye gitmemeni tavsiye ederim ben gittim ve doktor bana hamile fln degilsin dedi korkumdan dudagımda. Ucuk çıktı morelim bozuldu
Sevvalll42 2727dfne hiç sorma ya valla bende şuan 7 mayısı iple çekiyorum kalbini duymak için inşallah sağlıklıdır 🥹