515151 ya evet çoğu kişinin ismi arapça ama bazı isimler sanki direkt ben arapçayım diye bağırıyor zeyd’te onlarda biri mesela bazı yerlerde zeyd olarak değil zeyt olarak yazıp söylenecek kesin bunları düşününce ben koymazdım herhalde sadece arapça için değil çok yabancı yabancı duran isimleri sevmiyorum ama kendi kararız tabi ki