Kızlar dün öksürük başladı kuru öksürük… Bugün öğlen eklem ağrısı aynı korona zamanındaki gibi ateşleneceğini hissedersin ve vücudun ağrır ya öyle bişey her yerim ağrıyo. Ateşte 37 yi görünce endişelenip hastaneye gittik parol serum verdiler ilaç içmiyceksin dediler gönderdiler. Ama serumun etkisi bitti ve yine başladı napıcağımı şaşırdım. Ayrıca sabahtan beri ne yesem içsem kusuyorum 😔😔