neslsah-1 ben de kullanıyorum, bulantılarım zaten vardı bana ayrıca etkisi olmadı. Yemek arasında almayı deneyin bir de, ben hamielelik öncesi bir dönem balık yağı, OMEGA kullanmıştım, mideme dokundu doktorum bana yeemek arasında al demişti, yani mesela çorbamı içip, hapı alıp yemeğe devam eidyordum bir deneyim bakalim.