Aysemm44 doğum korkusundan dolayı böyle iyi diyom ama bı yandan beni zorluyo artık yatarken sağa sola dönerken yürürken ağrılarım oluyor çabucak yoruluyorum doğsada hafiflesem bide ilk olduğu için eşimde bende sabırsızlanıyorum sevmek için hayırlısı bakalım surda az bı zaman kaldı 34+5 olduk paşayla