Kızlar 3,5 yaşında bir kızım var. Nasipse ağustos ayında da oğlum doğacak. Dolayısıyla bebek arabası, beşik, reflü yastığı, süt pompası, ana kucağı, emzirme yastığı, anne bebek bakım çantası gibi büyük ihtiyaçlarımız vs yok. Haricen emzik, biberon, müslin battaniyeler, hastane çıkışı 3 takım, depend, ağız mendili, zıbınlar ve bir kaç takım aldık. Hediyelik kolonyaları da hazırladık. Kendim içinse kısa kollu bir gecelik aldım, lohusa takımım var. Doğuma henüz var ama ne almalıyım bilmiyorum. Sizce ne almam gerekiyor, nasıl yol izlemeliyim. Sizde nasıl durumlar