Doamomy12 ben özelde yaptırdım radyoloji doktoru baktı yaklaşık 25 dk sürdü olumlu olumsuz birşey söylemiyor kontrolleri bittikten sonra söyledi daha sonra ben sonuçlarımla kendi doktoruma çıktım doktorum inceledi çok şükür sorunsuz geçti ve şansımıza bebeğim kıpır kıpırdı yüzünü gösterdi