Mrvkrc Kizlar bos gebelik yuzunden dün kurtaj oldum. Kurtajdan sonra hemen hamile kalmak ne kadar dogru sakincalimidir yada ne zaman sonra hamilelik dusuneyim varmi aranizda bu durumu yasayan.
NazlGlnen Mrvkrc canım ben kürtajdan sonra 1 kez adet gördüm ikincisinde hamile oldugumu ögrendim. Dedikleri gibi 6 ay falan beklemene gerek yok yani
Poyrazgenc Mrvkrc mrb gecmis olsun bnde duauk yaptim 8haftalikken kurtaj oldum.doktorum iki adet gecirmen gerekir dedi yani toplmda 3ay beklemeliisn diye biliyirum rahim kendini anca toplarmis o bakimdan .dusugun ardindanda hemen tutuyo merak etme😊
Bbsra NazlGlnen canım ben kürtajdan sonra 1 ay boyunca kanamam oldu kanamam kesilince iki ay da öyle korunmamı istedi doktorum yani 3 ay korundum bende
NazlGlnen Bbsra Aynen kanamalarla birlikte 3 aya tekabul ediyor zaten benimde öyle oldu 15 gün falan kanamam oldu kanamam durunca tekrar denemeye başladık ilk seferde regl oldum ama ikincisinde hamile kaldım
Bbsra NazlGlnen aynen canım şimdi rabbim yeniden isteyenlere hayırlısıyla nasip etsin, hamişlerede hayırlısıyla kucagına almayı inşallah 🙏🏻