Merhaba iyi akşamlar. 14 haftalık olmak üzereyim. Son 1 haftadır tüm vucudumda yoğun bir kaşıntı başladı. Özellikle akşamları. Artık o kadar geçmiyor ve kaşınıyor ki yara oldu cildim nerdeyse. Kollarım, bacaklarım kaşınıyor bilhassa. Alerji mi oldu acaba bir şeye yoksa hormonal mi oluyor bilemedim. Pazartesi doktoruma gideceğim gibi gözüküyor ama size de benzer durum yaşıyor musunuz diye sormak istedim