Lavinia2000 Kızlar sanırım bacak arasının fotoğrafı bu. 12 ve 16 haftalıkken erkek dediler 21. Haftada kız dedi doktor ama emin değildi 😂 Şimdi fotoğrafları atmış doktor inceleyince sanki çıkıntı var küçücük bilemedim bakar mısınızz
Freefam Lavinia2000 kiz canim kiz bebeklerde de hafif bi cikinti oluyor hamburger goruntusu diyorlar 3 cizgi ortadaki cizgi daha belirgin oluyor
Bguzeel Lavinia2000 bi çıkıntı falan yok ya kız bu 🤣 o minnak eğimde özel bölgesi zaten. O klitoris yada dudaklardan sebep öyle duruyo. Pipi bildiğin ben burdayım diyor hahaha
Edbncmn Erkek bebek de daha belirgin oluyor diye biliyorum oğlumda öyleydi yani daha çok kız bebek gibi alti
Lavinia2000 Edbncmn @Seddda @iremnur_17 @Freefam @Bguzeel @iremnur_17 @Asiya__0045 @Hamilebirisi_06 @Zehra385 Yaa herkes kız demişşş 😂 Bir tane kızım var ikinciyi de kız istiyordum ama iki kez erkek denilince kendimi çok kaptırmışım inanamadım kız olduğuna 😂 Teşekkür ederim kızlar. 🥰 Fotoğrafı nasıl kaldırabilirim bilgisi olan var mı?
Hamilebirisi_06 Lavinia2000 kız bebek bu bir oğlum bir de kızım var erkek de baya belirgin kızda küçük çıkıntı oluyor
Zehra385 Lavinia2000 cnm bebegin 21 haftalik bacak arasi pipi olsa cok belirgin olurdu youtubeden 15 haftalik bebek videolarini izle erkek bebeklerin bacak arasi bariz ortada bebeginiz kiz sanirm malesef doktorlar bazen yaniliyo ama acikcasi uzldum insan ne solenirsa ona gore heveslenip digru saniyor
huysuz__ Lavinia2000 kızlarımın aynısı🥰🌸 oğlumda bas baya pipi vardı herşeyi belli oluyodu 14 ten itibaren bu kız bebiş🤗
Lavinia2000 huysuz__ Yaa öyle mii 😂 bizde eşimle o küçücük çıkıntuyı pipi sanmıştık 😂😂😂 teşekkürlerr 🥰
Bguzeel Lavinia2000 ay benimde bir kızım var ikinci bebişi bekliyorum burda hemen hemen herkeees erkek tahmininde bulundu 3-4 kişi hariç. Doktorum net bişey demedi ama kıza yakın sanki. Sanırım benmde ikinci kızım gelecek bakalım detaylı da belli olacak🤣olmayanı da tatmak isterdik elbet ama kız kardeş büyük bir nimet🥰
Asiya__0045 Lavinia2000 kaldırsmıyorus kalkmıyo bildiğim kadar ben hızlı resimden yüklüyorum gun seciosun ondan somrs kendisi kalkıyo
huysuz__ Lavinia2000 ayy ablası da varmış 🌸🌸 hayalimi yaşıyorsun maşallah 🥰 bende 3. De kızıma kız kardeşi tutturdum hamd olsun 🤗hepsi sağlıkla bereketle gelsin inşallah
Lavinia2000 huysuz__ Evett çok şükür Rabbim bağışlasın inşallah sizinkileri de ☺ Kendim de 4 kız kardeşim çok istiyordum kızıma kız kardeş ama bir aydır erkek diye gezince alıştırmışım kendimi şok oldum 😂 sağlıkla gelsinler inşallah 💜
huysuz__ Lavinia2000 tabi canım ilk ne denirse insan ona alışıyor şok olman çok normal 😊 herşey onlar dünyaya gelene kadar zaten, kokusunu alınca hepsi iyi ki dedirtiyor insana , evlat bambaşka bir şey Rabbim aratmasın kimseye 🤲🏼 hayırlı geceler kardeşim 🥰
Lavinia2000 Bguzeel Yaa Allah bağışlasın inşallah. Aynen öyle insan istiyor tabii ki ama sağlıklı olsunlar da gerisi önemli değil. 🥰
Lavinia2000 huysuz__ Aynen öyle gerçekten. Rabbim yokluğunu aratmasın. Amiin isteyen herkese nasip etsin Allahım. 🥰 Hayırlı geceler kardeşim 🥰🤍