Hanımlar, merhaba. 11+4′deyim Folica isimli follik asit kullanıyorum. Elimdeki ilacın bitmesine 2 hafta var daha. Doktor vitamin yazıyorum dedi ama eczaneye varınca sistemde gözükmedi. Bende zaten Ocean Mummy alıp onu kullanmayi düşünüyordum. İçinde OMEGA 3, Multivitamin de var diye. O yüzden onu aldım. Sorum şu Mummy de folik asitte olduğu için diğer Folicayi bırakıp Mummye mı başlamam gerekiyor. Doktoru öneride bulunup kullananlar yazarsa sevinirim.