Asdffghjjk Kızlar 10 gün sonra falan randevum var 8.2 haftalık falan oluyoruz acaba kalp atışı kesin duyulur mu
Ozgurdidem Asdffghjjk ben 5bucuk haftada duyamamıstım doktor 8de gel duyarız dedi girtim duyduk çok şükür duyarsın sende 🙂
Fikriye123 Bence duyulur cnm bende 6+2 günlükken duyulmamisti doktor daha çok küçük demişti geçtiğimiz perşembe gittik 9+2 günlük olmuştu kesin olarak duyduk çok şükür😊😍
Betulsarda Asdffghjjk canim bende 6. Haftayi gectigimizde duymustum duyarsin allahin izniyle insallah🤗 ben esime ses kaydi video yaptirmistim seninde imkanin olursa esin veya biri senle girerse ceksin dinlersin çok guzel bisey 😙