Merhabalar bu hafta doktorum ikili test ve fetal dna ile alakali bilgilendirme yapti
Sizler yaptırdınız mı bu ara karşıma ikili testle alakalı olumsuz şeyler çıkıyor . Çoğunlukla bu aralar herkesinki down sendromlu şeklinde dönüşler oluyormus guvenirligi cok az şeklinde.
Fetal dna ise kesin sonuc gozuyle bakılıyor
Cok kararsiz kaldim hic yaptirmayadabilirim .Yanlış mi bilemiyorum