Selamlar kizlar bende cok bekledim buraya yazmayiii nihayet kismet oldu. Benim ucuncu dogumumdu bana gore pozitifti cunku cocugum saglikli cok sukur ama tabi her dogum gibi zorluklarida vardi bu dogumumda.
39.haftaya girdigim gece korunmasiz iliski ve sicak suya oturdum ertesi sabah surekli idrar kacirma hissi oldu bi kac camasir degistirdim komtrole gidecektim zaten
Neyse kontrole gittim dr soyledim suyu iyi bide alttan bakalim dedi bide ne gorsun giden suyummus 6 cm acikligim varmis😚 ben sok bemi dogumhaneye aldilar saat 3 bucukta suni taktolar ama ben o saate kadar 0 sanci hissediyodum sonra suniyode hissetmedim cunku dr ucuncu dogum oldugu icin agri hissi yok dedi 1 saat icinde tam aciklik oldu ve doguma alindim. Burasi biraz zordu cunku ikinma hissi hic yoktu ve ikinamiyodum o yuzden ebeler karnima bastirdi oyle cikti bebek. Zorlandigim icin dikislerim oldu ve kanamam 2 saat hic durmadi ama bu sizo korkutmason cunku benim dogumum cok hizli ilerledigi ocin boyle olmus cok sukur toplandim toplam bes dikisim var 2 saatte dogurdm ama kanamayi durdurmalarini bekledigim icin odama grc ciktim. Bu sabahta geldim eve bol bol emziriyorum uc cocukla yasamaya calisiyorum siz bana kolaylok dileyin bende size 😍😍😍