Endişe edip kendinizi strese sokmayın ancak tedbiri de elden bırakmayın. Benim de İlk önce kırmızıya yakın pembe şeklinde kanamam oldu çok çok az sonrasında 3gün kahveregi akıntım oldu. Doktorlar rengini soruyor hemen. Keseye rahme bakıyorlar kanama var mı diye bende yoktu mesela yerleşme kanaması olabilir dedi. Ama iğne yaptılar kalçadan nolur nolmaz. Siz de O yüzden kendinizi üzmeden doktorunuza görünün tedbir için, iyi olacak her şey 🙏🏼