Merhaba kızlar 26+5 günlük hamileyim. İki haftadır diyet yapıyorum. Bugüne kadar en yüksek 135 ve 145 çıkmıştı ama bugün iki kere çok yüksek çıktı. 172 ve 183 😔 çok korktum . Böyle bikaç kere çok yüksek çıkması bi tehlike oluşturur mu biliyo musunuz ??