ysmn_kck17 Hasibe9696 Sürekli emmesi gerek ki idrariyla atsın gerekirse saat başı uyandırın emzirin 2 saati 3 saati beklemeyin. Süt yetmiyorsa mama takviyesi mecbur kaldikca verirsiniz . Ne kadar idrar yaparsa o kadar çabuk atlatır.
iremnur_17 Hasibe9696 emme süt yoksa kesinlikle mama neredeyse 2 ay çektik mamaya başlayınca geçti şükür
Elif381 Hasibe9696 bizim de yarın 1haftalık oluyor bizde de kanda 14 çıktı yarın tekrar ölçüm yapılacak inşallah düşmüştür
Hasibe9696 Elif381 inşallah ya, emziriyorum ama sanki artıyor, bu seferde panik oluyorum, hayırlısı bakalım