Kızlar 15+5 hamileyim ve bir kaç gündür yine beyaz - sarı akıntı olmaya başladı, muhtemelen mantar tekrarladı perşembe gunu kontrolüm var. Bildim kadarıyla mantar bitek anneyi etkiler bebeği rahatsız etmez diyorlar ama benim 1 haftadır günde 2-3 kere falan oluyor karnım sertleşiyor kasılma olup geçiyor. Hafta olarak çok erken olduğunu düşünüyorum acaba aramızda sizinde başınıza gelen var mı.. uzun post için özür dilerimm ama kontrole kadar 5 gun içim hiç rahat değil